Regulamin
Stosowane definicje
- Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.pandominic.pl lub za pośrednictwem profilu w serwisie Facebook: „pan.dominic” oraz Instagram: „pan.Dominic_pl”, gdzie Kupujący może dokonywać zakupów produktów, dostępnych w ofercie Sprzedawcy.
- Sprzedawca – Dominik Górka, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Dominik Górka, NIP: 7831836549, REGON: 388853609, adres: ul. Rolna nr 35 lok. 74, 61-491 Poznań, e-mail: [email protected], nr tel. +48 783 498 886.
- Regulamin Sklepu online – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, określający zasady dokonywania zakupów w Sklepie.
- Polityka prywatności – dokument opisujący cele i sposoby przetwarzania danych, jak i prawa osób, których dane dotyczą.
- Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient-Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca u Sprzedawcy zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Kupujący – zarówno Klient, Klient-Konsument jak i Konsument.
- Administrator danych osobowych – podmiot decydujący o celach i środkach przetwarzania danych osobowych, w przypadku Kupujących administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
- Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Kupującego, które następuje po uprzednim wypełnieniu ankiety oraz testu poziomującego poprzez stronę internetową: www.pandominic.pl, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy ze Sprzedawcą. Kupujący składa ww. oświadczenie woli z użyciem profilu Facebook: „pan.dominic” oraz Instagram: „pan.Dominic_pl”, bądź też mailowo na e-mail: [email protected].
- Kurs online – usługa polegająca na przeprowadzeniu lekcji języka angielskiego, realizowana przez Sprzedawcę na odległość, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej na odległość (aplikacja ZOOM, CANVAS). Czas trwania, termin i zakres usługi są z góry określane przed zakupem kursu.
- Reklamacja – tryb dochodzenia odpowiedzialności od Sprzedawcy w związku z niezgodnością zakupionego Produktu z umową.
- Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Kupującego w celu uzyskania dostępu do treści lub usługi cyfrowej, lub korzystania z nich.
- Kompatybilność – współdziałanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, zazwyczaj używanym do korzystania z treści lub usługi cyfrowej bez konieczności ich przekształcenia.
- Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
- Gwarancja – dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości Kursu online złożone przez Gwaranta. Wskazuje obowiązki Gwaranta i uprawnienia Kupującego w przypadku, gdy Kurs online nie ma właściwości określonych w oświadczeniu gwarancyjnym.
- Gwarant – przedsiębiorca, który złożył oświadczenie gwarancyjne zawarte w Gwarancji, np. twórca, producent, dystrybutor, Sprzedawca.
Postanowienia ogólne
- Ceny podane przez Sprzedawcę wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto.
- Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowania ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
- Sprzedawca nie jest podatnikiem podatku od towarów i usług (VAT).
- Sprzedawca wystawia rachunki oraz faktury bez VAT.
- Kursy online odbywają się na platformie ZOOM. Kupujący otrzymuje link do pokoju webinarowego na podany adres e-mail.
- Aby korzystać z Kursu online Kupujący winien posiadać dostęp do Internetu (w tym platformy ZOOM) oraz aktywny adres e-mail.
- Na platformie CANVAS Sprzedawca tworzy indywidualne konto dla Kupującego, na którym Sprzedawca udostępnia Kupującemu, po zalogowaniu, materiały dodatkowe, które są do niego przypisane indywidualnie.
- Sprzedawca zobowiązuje się zapewnić Kursy online zgodne z umową.
- Kupujący jest zobowiązany do korzystania z Produktów oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, zgodnie z postanowieniami Regulaminu, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Dostarczenie Produktów cyfrowych, w tym treści cyfrowych odbywa się poprzez Internet w formie elektronicznej.
- Kupujący jest zobowiązany do zapoznania się z wymaganiami technicznymi niezbędnymi do korzystania ze Sklepu oraz Produktów cyfrowych, w tym treści cyfrowych, zawartymi w dalszej części Regulaminu (Wymagania techniczne).
Formy płatności
- Sprzedawca umożliwia dokonanie płatności wyłącznie w drodze przelewu bankowego, na rachunek bankowy Sprzedawcy w banku: Santander Bank Polska, o numerze: 29 1090 1359 0000 0001 4804 4641.
Zawarcie umowy sprzedaży
- Aby zakupić Kurs online należy wejść na stronę internetową Sklepu: pandominic.pl lub na profil Sklepu Facebook: „pan.dominic” albo Instagram: „pan.Dominic_pl”, za pomocą których Kupujący może dokonywać zamówienia Kursów online, dostępnych w ofercie Sprzedawcy.
- W celu złożenia Zamówienianiezbędne jest wykonanie przez Kupującego następujących czynności:
- wybór Kursu online spośród dostępnych na stronie Sklepu lub na profilu Facebook lub Instagram,
- wypełnienie ankiety oraz testu poziomującego poprzez stronę internetową: pandominic.pl lub poprzez ankietę
- wysłanie wiadomości elektronicznej do Sprzedawcy poprzez e-mail: [email protected] lub poprzez odpowiednią funkcjonalność serwisu Facebook (Messenger) lub Instagram,
- podanie danych koniecznych do realizacji Zamówienia takich jak imię i nazwisko lub nazwa Kupującego,
- podanie adresu e-mail,
- wskazanie danych do wystawienia rachunku lub faktury, jeśli Kupujący chce ją otrzymać, w tym podania innych danych do rozliczenia, jak NIP, nazwa podmiotu, na który ma zostać wystawiona faktura lub rachunek,
- akceptacja regulaminu Sklepu,
- zapoznanie się z informacją o utracie prawa do odstąpienia od umowy dotyczącej Kursu online – szczegóły w dalszej części niniejszego Regulaminu,
- opcjonalnie – wyrażenie zgody na dostarczenie Kursu Online przez Sprzedawcę przed 14-dniowym terminem na odstąpienie od umowy, a także potwierdzenie przez zamawiającego, że rozumie, iż w takim przypadku utraci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, jeśli przed upływem tego terminu pobierze Plik lub zaloguje się do Kursu Online lub Konsultacja online zostanie zrealizowana,
- potwierdzenie woli zawarcia umowy, w tym wybranie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub o równoważnej treści.
- Po podaniu przez Kupującego wszystkich danych niezbędnych do złożenia Zamówienia Kupujący otrzyma podsumowanie Zamówienia w wiadomości elektronicznej od Sprzedawcy.
- Zamówienie wysłane przez Kupującego jest oświadczeniem woli Kupującego zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży, zgodnie z przepisami niniejszego Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Kupujący otrzyma wiadomość zwrotną potwierdzającą dokonanie Zamówienia, która stanowi oświadczenie woli Sprzedawcy co do zawarcia z Kupującym umowy sprzedaży obejmującej wybrany Kurs online.
- Umowę sprzedaży Kursu online uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości od Sprzedawcy.
- Kupujący uiszcza płatność za Kurs online przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt. 3 Formy płatności, na podstawie faktury/rachunku wystawionego przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca dostarczy Kupującemu potwierdzenie zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku, w szczególności w formie Regulaminu Sklepu online zapisanego w formie PDF, na podstawie którego doszło do zawarcia umowy, w rozsądnym czasie po jej zawarciu, najpóźniej w chwili dostarczenia towaru.
Realizacja Zamówienia
- Realizacja Kursu online odbywa się przez Internet i nie jest związana z ponoszeniem dodatkowej opłaty w związku z dostarczeniem treści w takiej formie.
- Kupujący jest informowany przez Sprzedawcę o terminie rozpoczęcia Kursu online przed Zamówieniem, w szczególności dotyczy to kursów grupowych/w parach, które mogą być realizowane po skompletowaniu odpowiedniej grupy uczestników.
- Zajęcia w ramach Kursu online odbywają się na platformie ZOOM (Kupujący otrzymuje link do pokoju webinarowego na podany adres e-mail) w ustalonych terminach i ilości godzin, które zostały wykupione przez Kupującego w ramach danego Kursu online.
- Na platformie CANVAS Sprzedawca tworzy indywidualne konto dla Kupującego, na którym Sprzedawca udostępnia Kupującemu, po zalogowaniu, materiały dodatkowe, które są do niego przypisane indywidualnie.
Odstąpienie od umowy zawartej na odległość
- Konsumentowi oraz Klientowi-Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z tego tytułu. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy zostały wskazane w dalszej części Regulaminu.
- Termin na odstąpienie przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży Kursu online.
- Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie do Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem drogą elektroniczną na podany adres e-mail: [email protected].
- Podmiot odstępujący od umowy może skorzystać z wzoru Formularza odstąpienia od umowy, udostępnionego przez Sprzedawcę lub wykorzystać załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta np. pobrany z sieci Internet.
- Konsument oraz Klient-Konsument może także sporządzić własnoręcznie pismo o odstąpieniu od umowy, przy czym za niezbędne uważa się co najmniej:
- swoje dane identyfikacyjne i teleadresowe,
- nazwę lub symbol/oznaczenie Kursu online,
- datę zawarcia umowy,
- numer rachunku bankowego lub inny sposób zwrotu kosztów Kursu online przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W przypadku wysyłania przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą tradycyjną dla zachowania 14-dniowego terminu na odstąpienie liczy się data nadania korespondencji
- Sprzedawca zwróci środki pieniężne wpłacone przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Klienta-Konsumenta o odstąpieniu od umowy, przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Klient-Konsument, chyba, że Konsument lub Klient-Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu środków.
Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
- Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które jest on jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli łącznie:
- Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Klienta-Konsumenta,
- Konsument lub Klient-Konsument został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
- Konsument lub Klient-Konsument przyjął to do wiadomości,
- Sprzedawca przekazał Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi potwierdzenie udzielonej przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta zgodzie na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.
- W przypadku zamówienia Produktu cyfrowego, w tym treści cyfrowej, Konsument lub Klient-Konsument, który w oklicznościach wskazanych w pkt 1 powyżej, pobierze Plik lub zaloguje się do Kursu online lub skorzysta z Konsultacji online przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od Zamówienia, traci prawa do odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Konsumentowi i Klientowi-Konsumentowi nie przysługuje również prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie, za które jest on zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.
Zgodność Produktu cyfrowego z umową
- Produkt cyfrowy, w tym treść cyfrowa będzie zgodna z umową, jeśli zgodne z umową pozostają w szczególności jej opis, rodzaj, ilość, kompletność, kompatybilność, funkcjonalność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji, jeżeli jest to wymagane dla produktu danego rodzaju.
- Oceny zgodności z umową należy też dokonywać biorąc pod uwagę konkretny, szczególny rodzaj treści cyfrowej i tego, czy:
- nadaje się do celów, dla których zazwyczaj korzysta się z treści cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,
- występuje w takiej ilości i ma takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla treści cyfrowej tego rodzaju.
- W przypadku niezgodności Produktu z umową (zauważenia wad Produktu w terminie do 2 lat od daty dostarczenia lub udostępnienia Produktu) Konsumentowi i Klientowi-Konsumentowi przysługuje prawo żądania doprowadzenia Produktu do zgodności z umową, a gdy nie da się Produktu doprowadzić do zgodności z umową lub gdy będzie to połączone z nadmiernymi trudnościami lub niemożliwe do realizacji w rozsądnym terminie, do żądania obniżenia ceny lub do odstąpienia od umowy.
- W przypadku niezgodności usługi cyfrowej lub treści cyfrowej z umową Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi przysługuje żądanie doprowadzenia treści lub usługi cyfrowej do zgodności z umową.
- Sprzedawca doprowadza treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Klienta-Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane.
- Koszty doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową ponosi Sprzedawca.
- Jeśli doprowadzenie Produktu do zgodności z umową nie jest możliwe lub wymaga nadmiernych kosztów po stronie Sprzedawcy lub brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z umową lub brak zgodności z umową jest istotny to Konsument lub Klient-Konsument może zażądać obniżenia jego ceny lub odstąpienia od umowy.
- Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Produktu z umową, wartość Produktu zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta lub Klienta-Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z umową.
- Konsument lub Klient-Konsument jest zobowiązany do zapoznania się z Warunkami technicznymi niezbędnymi do korzystania ze Sklepu oraz Produktu, w szczególności treści lub usługi cyfrowej, o których mowa w dalszej części Regulaminu.
- Konsument lub Klient-Konsument jest zobowiązany do współpracy ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w odpowiednim czasie nie wynika z cech środowiska cyfrowego Konsumenta lub Klient-Konsumenta i braku jego kompatybilności.
- Sprzedawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za niezgodność z umową, jeśli najpóźniej w chwili zawarcia umowy, Sprzedawca wyraźnie poinformował Konsumenta lub Klienta-Konsumenta, że konkretna cecha lub cechy Produktu odbiegają od wymogów zgodności z umową, a następnie Konsument lub Klient-Konsument wyraźnie zaakceptował brak danej cechy lub jej niezgodność, odrębnie dla każdej takiej cechy Produktu.
- Dla Produktów dostarczanych w sposób ciągły odpowiedzialność Sprzedawcy trwa przez cały okres dostarczania Produktu.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację z tytułu niezgodności z umową w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania, wysyłając odpowiedź na wskazany przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta adres e-mail lub adres korespondencyjny, umożliwiając mu zapoznanie się ze stanowiskiem Sprzedawcy.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię i nazwisko Konsumenta lub Klienta-Konsumenta, adres, kod pocztowy,
- nazwę zakupionego Produktu,
- opis reklamacji,
- datę ujawnienia się niezgodności Produktu,
- potwierdzenie dokonania zakupu u Sprzedawcy (do wyboru w zależności od okoliczności Konsument lub Klient-Konsument może przedstawić jeden z wymienionych: dowód zakupu, numer zamówienia, potwierdzenie płatności, e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę, etc.)
- W przypadku odstąpienia od umowy z uwagi na wystąpienie niezgodności z Umową, Sprzedawca może żądać zwrotu nośnika materialnego, na którym dostarczył Produkt, w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, Konsument lub Klient-Konsument obowiązany jest zwrócić nośnik niezwłocznie i na koszt Sprzedawcy, jeśli taki trwały nośnik był dostarczany do treści cyfrowej.
- Sprzedawca dokona zwrotu Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Klienta-Konsumenta a o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Klient-Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Gwarancja
- Kursy online mogą być objęte gwarancją udzieloną przez Gwaranta (może nim być także Sprzedawca).
- Okres gwarancji oraz zakres odpowiedzialności Gwaranta jest określony w oświadczeniu gwarancyjnym oraz opisie Kursu online.
- Uprawnienia przyznane z tytułu gwarancji są niezależne od uprawnień na podstawie rękojmi.
Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Zasady przetwarzania danych oraz prawa Kupujących z tym związane zostały zawarte w Polityce prywatności dostępnej na stronie: www.pandominic.pl/polityka-prywatnosci
- Polityka prywatności reguluje zasady przetwarzania danych związanych:
- ze składaniem i realizacją Zamówień na kursy online,
- z dokonaniem oceny Sklepu lub Kursu online,
- z wystawieniem rachunku lub faktury,
- z kontaktowaniem się Kupującego ze Sprzedawcą.
- Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i prawa osób, których dane dotyczą zostały opisane w Polityce prywatności.
Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu oraz Produktów
- Do korzystania ze Sklepu i Kursów online niezbędne jest posiadanie przez Kupującego:
- urządzenia z dostępem do Internetu (komputer, tablet, telefon);
- odpowiednio skonfigurowana przeglądarka internetowa obsługująca pliki typu cookies – Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome (zalecane Mozilla Firefox wersja minimum 24.0, Opera od wersji 10, Google Chrome w wersji 28.0 lub nowszej lub MS Internet Explorer w wersji minimum 8.0 lub nowszej), która zapewnia obsługę plików cookie oraz skryptów Javascript. Dopuszczalne jest stosowanie innych wersji przeglądarek internetowych, jeżeli zapewniają one pełną zgodność z wersjami wymienionymi powyżej.
- aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail, umożliwiające odbieranie wiadomości pocztowych przez Kupującego.
- Dla bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu i Kursów online zaleca się, aby urządzenie z którego korzysta Kupujący posiadało w szczególności:
- aktualny system antywirusowy,
- skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),
- zainstalowane dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa,
- aktywowaną funkcję akceptacji plików cookies oraz Java Script w przeglądarce internetowej,
- oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie .PDF.
- Kupujący zobowiązany jest do korzystania z Kursów online oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu Sklepu, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za niedostosowanie się Kupującego do przedstawionych powyżej wymagań technicznych koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym, z którego korzysta. W szczególności chodzi o przypadki, gdy Kupujący źle skonfigurował lub w ogóle nie skonfigurował konta poczty elektronicznej i z tego powodu nie docierają wiadomości e-mail od Kupującego do Sprzedawcy lub od Sprzedawcy do Kupującego.
Autorskie prawa majątkowe
- Produkty są utworami w rozumieniu ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlega ochronie przewidzianej w tym akcie prawnym.
- Autorskie prawa majątkowe do Kursów przysługują Sprzedawcy lub innemu podmiotowi, z którym Sprzedawca zawarł stosowne umowy, zaś autorskie prawa osobiste – autorom.
- Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazw, znaków towarowych Sklepu oraz jego Produktów, w tym wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub podmiotom trzecim, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy.
- Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody Sprzedawcy.
- Kupno Kursu online nie przenosi na Kupującego autorskich praw majątkowych ani osobistych do tych Produktów. Kupujący może korzystać z niego wyłącznie dla własnych potrzeb.
- W przypadku naruszenia autorskich praw majątkowych do Pliku lub Kursu online osoba, która dokonała naruszenia (w tym Kupujący), ponosi z tego tytułu odpowiedzialność przewidzianą w przepisach o prawie autorskim lub w przepisach z zakresu własności intelektualnej.
- W szczególności Kupującemu nie wolno:
- usuwać zabezpieczenia i oznaczenia naniesionego na Kurs online,
- zwielokrotniać Kursu online lub dokonywać jego rozpowszechniania, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej.
- udostępniać Kursu online innym osobom, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej,
- najmować i użyczać Kursu online, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej,
- ingerować w treść i zawartość Kursu online.
Platforma ODR
- Platforma ODR (Online Dispute Resolution – ODR) to interaktywna strona internetowa dla Konsumentów i Sprzedawców pragnących pozasądowo rozwiązać spór.
- Platforma ODR jest dostępna pod adresem: Internetowe rozstrzyganie sporów
- Za pośrednictwem platformy ODR Konsument mieszkający na terenie UE, Norwegii, Islandii, Liechtensteinu może złożyć skargę dotyczącą towarów lub usług zakupionych przez Internet od Sprzedawcy z siedzibą w UE, Norwegia, Islandia, Liechtenstein.
- Złożenie skargi odbywa się to poprzez wypełnienie elektronicznego formularza i znalezienie właściwego podmiotu, który zajmie się rozwiązaniem sporu.
- Wszystkie podane na platformie instytucje zostały poddane weryfikacji, gwarantującej spełnianie przez nich odpowiednich przepisów i ich zarejestrowanie przez organy krajowe. Na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej tym organem jest – Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) [Plac Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, Polska, e-mail: [email protected].
Opinie konsumenckie
- Sprzedawca. tj. Dominik Górka, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Dominik Górka, NIP: 7831836549, REGON: 388853609, adres: ul. Rolna nr 35 lok. 74, 61-491 Poznań, e-mail: [email protected], nr tel. +48 783 498 886 zapewnia, że publikowane w Sklepie opinie o Towarach/Produktach i/lub o Sklepie pochodzą wyłącznie od osób, które używały danego Produktu lub go zakupiły.
- Wystawienie opinii o Towarach/Produktach i/lub Sklepie jest możliwe wyłącznie po zakupie danego Towaru dla Kupujących, którzy dokonali wcześniejszego zamówienia w Sklepie, a Zamówienie to zostało zrealizowane.
- Po zrealizowaniu zamówienia Sprzedawca w terminie do 14 dni wysyła Kupującemu link do wystawienia opinii/oceny Towaru lub Sklepu, który prowadzi do, np. ankiety z oceną Towaru/Produktach i/lub Sklepu lub karty Towaru.
- Kupujący może dokonać dobrowolnie oceny Towaru i/lub Sklepu w
- Przetwarzanie danych w celu wysłania maila z prośbą o ocenę Sklepu i/lub Towaru/Produktu odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, a przetwarzanie to odbywa się w usprawiedliwionym celu administratora danych (Sprzedawcy), którym jest doskonalenie oferty i/lub Towaru/Produktu i/lub Sklepu poprzez gromadzenie rzetelnych opinii o nich przez właściciela Sklepu.
- Dane osobowe Kupującego, w szczególności jego adres e-mail nie jest udostępniany innym osobom lub podmiotom, a służy jedynie weryfikacji, czy osoba dokonująca oceny jest faktycznie osobą, która dokonała zamówienia danego Towaru i jest przechowywany wyłącznie do wiadomości Sprzedawcy.
Postanowienia końcowe
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem Sklepu online zastosowanie mają odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- Konsument posiada także uprawnienie do przekazania sporu do podmiotu uprawnionego do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016.1823 z dnia 2016.11.09) bez uszczerbku dla możliwości wytoczenia powództwa przed sądem powszechnym.
- Kupujący może uzyskać nieodpłatnie dostęp do Regulaminu Sklepu online w każdym czasie na stronie Sklepu oraz sporządzić jego wydruk.
- Niniejszy Regulamin Sklepu online wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej Sprzedawcy.
- O każdej planowanej zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi Kupujących drogą mailową, wysyłając treść zmienionego Regulaminu na co najmniej 14 dni przed jego wejściem w życie, na adresy Kupujących, które posiada, a nadto umieści na stronie Sklepu, z odpowiednim wyprzedzeniem, stosowną adnotację.